החינוך העצמאי אוסר על בתי ספר לאפשר רישום מוקדם לסמינרים

    הדבר גורם צער מיותר לתלמידות ולהוריהן, וכבר מאמצע כיתה ז' הן מרוכזות במאמצים להירשם לסמינרים
    ארי וידר 1 Comment on החינוך העצמאי אוסר על בתי ספר לאפשר רישום מוקדם לסמינרים

    בשולי תופעת האפליה בקבלת תלמידות לסמינרים, התפתח תהליך אבסורדי: בנות מכיתות ז' מתחילות במאמצי רישום, ע"מ לתפוס מקום בסמינר נחשב • "אנחנו רואים ילדות בוכות בתפילה כאילו היו חולות" • מנכ"ל החינוך העצמאי הכריז מלחמה

    צילום: כל הזמן
    הדבר גורם צער מיותר לתלמידות ולהוריהן, וכבר מאמצע כיתה ז' הן מרוכזות במאמצים להירשם לסמינרים
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: החינוך העצמאי אוסר על מנהלי בתי הספר הפועלים בחסות הרשת לאפשר רישום מוקדם לסמינרים, כך הודיע מנכ"ל הרשת אליעזר סורוצקין למנהלי בתי הספר.

    הבעיות הרבות הכרוכות ברישום לסמינרים, והטענות על אפליה נגד בני עדות המזרח, הביאה לתופעה במסגרתה נערך הרישום לסמינרים כבר בהיותה של התלמידה בכיתה ז' בבית הספר.

    הורי התלמידות בכיתה ז' פנו לבקש את עזרת אנשי בתי הספר על מנת לקבל לידיהן תעודות וסיוע נוסף כדי לקבל את ההמלצות הנדרשות בעת הרישום לסמינרים.

    ברשת החינוך העצמאי הבחינו בנעשה והחליטו לעשות מעשה. "אנחנו רואים ילדות בכיתה ז' בוכות בתפילת שמונה עשרה כאילו שהן חלילה חולות" מסביר לאתר 'קול חי' גורם בכיר ברשת החינוך העצמאי "הדבר גורם צער מיותר לתלמידות ולהוריהן, וכבר מאמצע כיתה ז' הן מרוכזות במאמצים להרשם לסמינרים".

    הגורם מסביר עוד ואומר "בעיית הסמינרים הינה בעיה ידועה, וטוב היה אם הסמינרים היו נוהגים בשיטה של החינוך העצמאי לשיטת רישום אזורי אולם אין לנו יכולת השפעה על כך, ולכן מחובתנו לפחות לעצור את הטירוף בכל מה שאנו מסוגלים".

    לדברי הגורם הבכיר "מדובר בצעד שנעשה מחמלה כלפי התלמידות והוריהן". ובחינוך העצמאי אומרים כי בכוונתם לאכוף בחומרה את הוראתם.

    אלא שישנם הורים שבטוחים שהצעד נעשה דווקא נגדם. "הצעד הזה הוחלט באמצע שכבר כמה תלמידות נרשמו לסמינרים, ולכן זה נראה שמנסים לעצור את הרישום דווקא לעדות מסוימות" היה מי שניסה לרמוז, אלא שבחינוך העצמאי דוחים את הטענות בתוקף רב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא הבנתי איך הם ראו ילדות בוכות בתפילה???????????? מה הם נכנסו לבית הספר לראות איך הם מתפללות????????????
      וחוץ מזה מה מפריע להם???????? זכות של הילדות לעשות מ ה, ש ה ם , ר ו צ ו ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ושלא יתערבו!